miraculous

miraculous

سلام دوستای گلم ، به دلیل مدارس نمی‌تونیم زیاد فعالیت کنیم (:
miraculous

miraculous

سلام دوستای گلم ، به دلیل مدارس نمی‌تونیم زیاد فعالیت کنیم (:

راز / فصل ۱ پارت ۲





Boys, they’re handsome and strong
پسرا خوشتیپ و قوی هستن

But always the first to tell me I’m wrong
ولی همیشه خیلی زود بهم می فهمونن که در اشتباهم

Boys try to tame me, I know
میدونم که پسرا میخوان منو خام کنن

They tell me I’m weird and won’t let it go
 بهم میگن عجیب غریبم و بیخیال این قضیه نمیشن

No, I’m fine, I’m lying on the floor again
نه من خوبم ، دوباره رو زمین دراز کشیدم

Cracked door, I always wanna let you in
در رو باز گذاشتم ، همیشه دوست دارم راهت بدم تو

Even after all of this shit, I’m resilient
 با وجود همه ی بدبیاری هام دوباره حالم اوکی شده

Cause a princess doesn’t cry
چون یه پرنسس گریه نمی کنه

A princess doesn’t cry
یه پرنسس گریه نمی کنه بخاطر

Over monsters in the night
هیولاهایی که نصف شب میان سراغش

Don’t waste our precious time
وقت باارزش مون رو تلف نکنیم بخاطر

On boys with pretty eyes
 پسرای چشم قشنگ

A princess doesn’t cry
یه پرنسس گریه نمی کنه

A princess doesn’t cry
یه پرنسس گریه نمی کنه

Burning like a fire you feel it all inside
حس میکنی که انگاری تمام وجودت مثل آتیش داره می سوزه

But wipe your teary eyes
 ولی اشک چشای خیست رو پاک کن

Cause princesses don’t cry
چون پرنسس ها گریه نمیکنن

Don’t cry, don’t cry, oh
گریه نکن ، گریه نکن ، اوه

Don’t cry, don’t cry, oh
گریه نکن ، گریه نکن ، اوه

Cause princesses don’t cry
چون پرنسس ها گریه نمیکنن

Girls, so pretty and poised
دخترا خوشگل و گوش به زنگن

And soft to the touch
و لطیف و آسیب پذیرن

But God made me rough
ولی خدا منو سرسخت آفریده

Girls, so heavy the crown

دخترا تاج سنگین رو سرشون هست ( درسته دخترا تاج رو سرشونه ولی این تاج معایبی هم داره)
نکته : در توضیح این بیت میشه گفت هر که بامش بیش برفش بیشتر

They carry it tall
خیلی هم باهاش حال میکنن

But it’s weighing me down
 ولی این تاج و بار مسئولیت منو ناراحت میکنه

No, I’m fine
نه ، خوبم

I’m lying on the floor again
دوباره رو زمین دراز کشیدم

Cracked door
در رو باز گذاشتم

You’re only going to let them in once
یبار بیشتر به پسرا فرصت ندین

And you won’t come undone
و با این روش دیگه نقشه هاتون نقش بر آب نمیشه

Cause a princess doesn’t cry
چون یه پرنسس گریه نمی کنه

A princess doesn’t cry
یه پرنسس گریه نمی کنه

Over monsters in the night
بخاطر هیولاهایی که نصف شب میان سراغش

Don’t waste our precious time
وقت باارزش مون رو تلف نکنیم بخاطر

On boys with pretty eyes
 پسرای چشم قشنگ

A princess doesn’t cry
یه پرنسس گریه نمی کنه

A princess doesn’t cry
یه پرنسس گریه نمی کنه

Burning like a fire you feel it all inside
حس میکنی که انگاری تمام وجودت مثل آتیش داره می سوزه

But wipe your teary eyes
 ولی اشک چشای خیست رو پاک کن

Cause princesses don’t cry
چون پرنسس ها گریه نمیکنن

Don’t cry, don’t cry, oh
گریه نکن ، گریه نکن ، اوه

Don’t cry, don’t cry, oh
گریه نکن ، گریه نکن ، اوه

Cause princesses don’t cry
چون پرنسس ها گریه نمیکنن

I’m fine, I won’t waste my time
خوبم ، دیگه وقتم رو تلف نخواهم کرد

Keep it in a jar, gonna leave it for the next one
وقتم رو نگه میدارم برای نفر بعدی

I’m fine, I won’t waste my time
خوبم ، دیگه وقتم رو تلف نخواهم کرد

Keep it in a jar, gonna leave it for the next one
وقتم رو نگه میدارم برای نفر بعدی

Yeah, I’m fine
آره ، حالم خوبه

I’m lying on the floor again
 دوباره رو زمین دراز کشیدم

Cause a princess doesn’t cry
چون یه پرنسس گریه نمی کنه

A princess doesn’t cry
یه پرنسس گریه نمی کنه

Over monsters in the night
بخاطر هیولاهایی که نصف شب میان سراغش

Don’t waste our precious time
وقت باارزش مون رو تلف نکنیم بخاطر

On boys with pretty eyes
 پسرای چشم قشنگ

A princess doesn’t cry
یه پرنسس گریه نمی کنه

A princess doesn’t cry
یه پرنسس گریه نمی کنه

Burning like a fire you feel it all inside
حس میکنی که انگاری تمام وجودت مثل آتیش داره می سوزه

But wipe your teary eyes
 ولی اشک چشای خیست رو پاک کن

Cause princesses don’t cry
چون پرنسس ها گریه نمیکنن

Don’t cry, don’t cry, oh
گریه نکن ، گریه نکن ، اوه

Don’t cry, don’t cry, oh
گریه نکن ، گریه نکن ، اوه

Cause princesses don’t cry
چون پرنسس ها گریه نمیکنن 

 

از زبان : مرینت


صبح شده بود

پا شدم و به ساعت یک نگاهی انداختم

وای !!!!!! خدای من ساعت 10 است

مدرسه 

سریع دویدم بیرون

مامان

بابا

من دیرم شده دارم میروم

صدایی نیامد

با خودم گفتم شاید رفتن بیرون

اما  احساس میکردم یک چیزی یادم رفته اما هر چی فکر کردم یادم نیامد

به هر حال دیگه دیر شده بود

باورم نمیشد که من که خانه ام نزدیک مدرسه است انقدر دیر برسم

- زینگ زینگ

اوه اوه زنگ مدرسه خود حالا چی کار کنم 

- سلام مرینت

وای خدایا آدرین به من سلام کرد 

- سسس .... سلام آدرین

- مرینت چرا امروز نیامدی ؟

- اممممم .... خوب خوب آخه

یکدفعه آلیا آمد و گفت :

- وای مرینت نگرانت شده بودم

- ببخشید آلیا خواب موندم

- مهم نیست دختر اما باید جزوه های یک نفر را بگیری

- اوه باشه من امروز میام خانه ی شما

- چی نه نه نه نه .... اشتباه نکن

بعد سرم را چرخاند روبه آدرین

- چی نه این فکر خیلی بدی است

- دیگه دیر شده

بعد هم من را پرت کرد سمت آدرین

- مرینت خوبی ؟

آلیا آمد و گفت :

- اوه آدرین امروز مرینت نیامده بود من هم حواسم به درس نبود میشه تو به مرینت جزوه هایت را بدهی بعد هم مرینت به من ؟

- خوب باشه اما مگه نینو و بقیه ننوشتن آلیا ؟

- اون نه من میترسم اون ها هم غلط نوشته باشند اما چون تو خوب به درس گوش میدهی من مطمعن ترم

- باشه ..... مرینت من امروز میام خانه شما

- ببببببب .... باشه آدرین

- خداحافظ مرینت ... خداحافظ آلیا

من داشتم از خجالت آب میشدم به طوری که پاهام شل شد و افتادم روی زمین

- هی مرینت برو درس جدید را بخوان یک وقت جلو آدرین کم نیاری

از این حرفش خوشم نیامد اما راست میگفت منم باید پیش مطالعه میکردم 



از زبان آدرین


- خوب پلگ امروز روز شانس من است

- چرا ؟

- امروز مرینت غایب بود و دس را نفهمید من هم قرار است بروم خانه مرینت تا با هم درس بخوانیم

- خوب حالا به من چه ربطی داره ؟

- خودت گفتی مرینت دوست خوبی است

- من کی گفتم ؟

- اممممم ....... بخیال بابا

- نه واقعا بگو

- ای بابا پلگ تو خودت به من نگفتی لیدی باگ را بخیال شو و یک دوست جدید برای خودت پیدا کن

- خوب

- خودت پیشنهاد دادی مرینت خوبه

- خوب

- خوب الان یعنی چی تو هی میگی خوب

- من اصلا متوجه این حرف های تو نمیشوم

پلگ را بیخیال شدم

اون الان چیزی غیر از مزه ی پنیرش را نمیفهمه


نظرات 17 + ارسال نظر
Kimiya Shahriari چهارشنبه 28 آبان 1399 ساعت 14:51

میشه وقتی راز ۸ چ بقیه رو ساختی بزار تو تون برگه ها تا ادم راحتر پیداکنه؟
الان گذاشتی؟؟؟؟؟؟؟

باشه حتما
نه هنوز

Kimiya Shahriari جمعه 23 آبان 1399 ساعت 21:52

راز ۸ کو؟

در حال تایپ

علی شنبه 17 آبان 1399 ساعت 16:46

نه من رمانی نمیبینم

ام... پست های بالاتر وبلاگ در بخش خانه

علی شنبه 17 آبان 1399 ساعت 11:03

سلام مگه قرار نبود جمعه رمان جدید بزاری ؟

گذاشتم که

علی پنج‌شنبه 15 آبان 1399 ساعت 20:14

سلام میشه بپرسم آیا رمان راز کامله یا نه ؟
آخر زمانش کمه
من هم رمان هات و دوست دارم

ممنونم

مرینت چهارشنبه 14 آبان 1399 ساعت 23:42

سلام میشه لطفا بگی آخر هر رمان با چی تموم میشه تا ما بتونیم بهت بگیم ناقصه یا کامل ممنون

ام..متاسفانه نه چون که رمان ها تازه منتشر شده

مرینت چهارشنبه 14 آبان 1399 ساعت 23:40

سلام من رمان عشق ممنوع و راز و دوست دارم فقط مطمئنید که رمان راز کامله چون خیلی کمه و خلی ممنونم

وایسی خیلی ممنونم

مرینت سه‌شنبه 13 آبان 1399 ساعت 23:34

سلام من رمان هات و دوست دارم ولی میشه بگی چرا اینا ٢ تان گفته بودی ٣ تا میذاری و اینکه رمان ها خیلی جذابن ممنون

3 تا بود پاک شده باید دوباره بزارمشان
ممنون حتما

زمرد سه‌شنبه 13 آبان 1399 ساعت 23:32

یعنی این هفته می ذاری ؟

آره

زمرد سه‌شنبه 13 آبان 1399 ساعت 12:47

سلام خوبی من عاشق رمان هاتم بعدی رو کی میذاری ؟

سلام ممنون هر هفته جمعه ها

رزا یکشنبه 11 آبان 1399 ساعت 09:52

سلام خوبید رمان ها عالین لطفا بازم بزارید ممنون و لطفا زمان دقیق و بهم بگید ممنون

امم... زمان دقیق انشار هر قسمت را دقیق نمیدانم چون خودم هر وقت وقت شد مینویسم

A.K.S شنبه 10 آبان 1399 ساعت 11:09

رمان هارو کی شروع میکنید؟

بیشترشو منتشر کردم ☺️

A.K.S سه‌شنبه 6 آبان 1399 ساعت 10:41

یه سوال:
این رمان ها با توجه به داستان خود سریال نوشتید یا از خودتون ساختید؟

مثل هر وبلاگی از خودم

ملیحه دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت 19:12

این رمان ها به هم مربوطن ؟
و پارت ٢ رو کی میزارید
ممنونم بخاطر رمان ها عالین ممنون

واقعا خیلی ممنون نه از هم جداست هر کدام موضوع متفاوتی دارد

منا دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت 16:12

میشه بپرسم مگه این رمان ها به هم ربط ندارن ؟

خیر

فاطمه دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت 16:10

میشه سریع تر این رمان و کامل کنید خیلی خوبه ممنون

واقعا خیلی ممنونم باشه حتما

A.K.S یکشنبه 4 آبان 1399 ساعت 10:18

سلام بر شما
درباره رمان اول شما ادامش دادین تا 7.
رمان دومی رو شروع کنید چون به نظر خوب میاد
ولی رمان اولی رو هم ادامه بدین چون داشت جذاب میشد.

ممنون از نظرتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد