miraculous

miraculous

سلام دوستای گلم ، به دلیل مدارس نمی‌تونیم زیاد فعالیت کنیم (:
miraculous

miraculous

سلام دوستای گلم ، به دلیل مدارس نمی‌تونیم زیاد فعالیت کنیم (:

تعوری جدید

سلام به همگی

آمدم با تئوری جدید

خب

کی عکس قسمت آخر فصل ۳ را یادشه ؟

خب عکس زیر را با دقت مشاده کنید

 

خب دوستان

درسته که این دو قسمت آخر به قول توماس اشک آدم را در آورد

که واقعا هم همینطور بود

اما مثل اینکه آنها میخواستند حواس ما را از

حادثه اصلی پرت کنند

حالا شاید بگید حادثه اصلی چیه ؟

خب دوستان من توی عکس کمی دستکاری کردم

و برای حادثه اصلی

کمی تحقیق کردم

به عکس زیر هم کمی توجه کنید

خب در بالای عکس

مرینت و کت نوار هر کدام دارند راه خودشان را میروند

مرینت سمت لوکا

و کت نوار سمت گاکامی

خب از اونجایی که کت نوار نیروی تخریب گری را داره و تخریب گر است

ممکن است برود و رابطه خود را با کاگامی تخریب کند و به پایان برساند

و شاید بگید مرینت چطور ؟

مرینت به سمت لوکا میرود

و او را دوست خود خواهد نامید

اما شاید حالا بگویید پس مریکتی که در فصل ۴ قرار بود باشه چه میشود ؟

خب به نظر می آید که راه مرینت و کت نوار به هم خواهد رسید

و آدرین به مرینت دل بسته خواهد شد

و مرینت به کت نوار

اما هنوز برای همه جای سوال است که چگونه مرینت عاشق کت نوار و

آدرین عاشق مرینت خواهد شد ؟

به گفته توماس در فصل ۴ جنگی بین لوکانت و آدرینت خواهد بود

و هر کدام برای به دست آوردن مرینت تلاش خواهند کرد


خب این تئوری هم به پایان میرسد

کپی ممنوع

کامنت فراموش نشه دوستان

هنوز سورپرایز بزرگ من در راه است

که ممکنه برای بعضی ها جذاب باشه

خب دوستان فعلا



منبع : http://New-ladyblog.blogfa.com


نظرات 10 + ارسال نظر
Amirho3ein دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت 17:17

درود بر همه میراکلسی ها و آیکال
میخواستم بگم که یه مدت طولانی بود که انگار تو سایت خبری نبود خوشحالم که دوباره برگشتین با تئوری های جدید. و اینکه من که آخر قسمت آقای کبوتر ۷۲ رو دیدم خیلی خوشحال شدم که این تئوریتو یجورایی کامل میکنه(ثابت میکنه)

⁦(ʃƪ^3^)⁩ سلام ممنونم درود بر میراکولرا عزیزی که این پیام را فرستاده
بله من از شنبه این هفته فعالیتم شروع میشه

Z چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 ساعت 07:22

سلام
چون تو پست خونه تکونی توپ ارسال نظر نداشتین اینجا میگم
خداروشکر میراکس شانگهای و فصل چهار منتشر شد و دیگه نیاز به قتل جرمی نشد
وقایع فصل چهارم :
قسمت اول حقیقت نام داره که شاهد شرور شدن لوکا هستیم و از بین رفتن رابطه لوکا و مرینت

قسمت دوم دروغ نام داره که شاهد شرور شدن کاگامی هستیم و از بین رفتن رابطه آدرین و کاگامی

قسمت سوم باند راز نام داره که شاهد ناراحتی بی حد و اندازه مرینت هستیم و در آخر هم به آلیا میگه که من لیدی باگم

قسمت ششم فو خشمگین نام داره که شاهد برگشت استاد فو و شرور شدنش هستیم و پیدا شدن نگهبان جعبه معجزه گر ها قبل از استاد فو ، که خیلی هم از خود راضی و احمق تشریف داره و می خواد جعبه رو از مرینت پس بگیره که وقتی استاد فو شرور میشه ایشون باعث این اتفاق میشن و برای جنگ تو سطل زباله قایم میشه و بعد متوجه میشه مرینت از هر نظر از خودش خیلی لایق تره و از کار فلاکت بار و احمقانه ای که می خواست انجام بده صرف نظر می کنه
این بود از اخباری فعلی فصل ۴

ممنونم اطلاعات جالبی بود احساس میکنم که چیزی که داری میگی درست است
آره دارم وب تکونی میکنم فقط لطفا از این به بعد توی لینک زیر نظر بده :

https://ladybug-catnoir.blogsky.com/%d8%af%d9%88%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d9%88%d8%a8-%d8%aa%da%a9%d9%88%d9%86%db%8c-%d8%b4%d8%b1%d9%88%d8%b9-%d8%b4%d8%af%d9%87-%d8%a8%db%8c%d8%a7%db%8c%d9%86-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%ac%d8%a7-

فاطمه دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 12:04

خیلی هم عکسا باحاله

مرسیییییی

فاطمه یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 15:34

ترنم طرقی پنج‌شنبه 8 آبان 1399 ساعت 12:00

یا خدا!!!!!!!
واقعا زبونم بند آمده!
جنگ؟ بین لوکا و آدرین؟ برای مرینت!؟؟؟
حالا نه اینکه مرینت شخص مهمی نیست که سرش دعوا کنن، اما...
واقعا نمی دونم چی بگم؟ فقط می تونم بگم... خیلی باحاله!

آره خیلی ☺️

کیان سه‌شنبه 28 مرداد 1399 ساعت 14:46

یا خدا

بانوی معجزه چهارشنبه 28 خرداد 1399 ساعت 00:42

you are so great my dear

mahshid دوشنبه 5 خرداد 1399 ساعت 15:58

ممنونم از شما از اینکه رمان،اطلاعات و خبر های خیلی خوبی برای ما میزارید من تنها چیزی دوست دارم دوباره برامون بزارید سخنانی از جرمی زگ و بقیه ی نویسندگان بزارید واقعا ممنونم از رمان ها و اطلاعات شما میزارید من وبلاگتون رو خیلی دوست و به هر کسی که طرفتار میراکلس باشه این وبلاگ رو معرفی میکنم

ممنون کاری نکردم
من هم سرم به هر حال شلوغه
سعی میکنم همه کاربر ها راضی باشند

Abbas شنبه 3 خرداد 1399 ساعت 23:18

عیدسعیدفطر را به همه هم وطنان عزیز تبریک میگم و آروزی بهترین روز زندگی را برایتان می کنم ❤️

همچنین عید شما هم مبارک

Abbas شنبه 3 خرداد 1399 ساعت 15:37

ممنون از اطلاعاتی که به ما دادین

ممنون از شما برای حضورتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد