miraculous

miraculous

سلام دوستای گلم ، به دلیل مدارس نمی‌تونیم زیاد فعالیت کنیم (:
miraculous

miraculous

سلام دوستای گلم ، به دلیل مدارس نمی‌تونیم زیاد فعالیت کنیم (:

راز / فصل ۱ پارت ۳




Boys, they’re handsome and strong
پسرا خوشتیپ و قوی هستن

But always the first to tell me I’m wrong
ولی همیشه خیلی زود بهم می فهمونن که در اشتباهم

Boys try to tame me, I know
میدونم که پسرا میخوان منو خام کنن

They tell me I’m weird and won’t let it go
 بهم میگن عجیب غریبم و بیخیال این قضیه نمیشن

No, I’m fine, I’m lying on the floor again
نه من خوبم ، دوباره رو زمین دراز کشیدم

Cracked door, I always wanna let you in
در رو باز گذاشتم ، همیشه دوست دارم راهت بدم تو

Even after all of this shit, I’m resilient
 با وجود همه ی بدبیاری هام دوباره حالم اوکی شده

Cause a princess doesn’t cry
چون یه پرنسس گریه نمی کنه

A princess doesn’t cry
یه پرنسس گریه نمی کنه بخاطر

Over monsters in the night
هیولاهایی که نصف شب میان سراغش

Don’t waste our precious time
وقت باارزش مون رو تلف نکنیم بخاطر

On boys with pretty eyes
 پسرای چشم قشنگ

A princess doesn’t cry
یه پرنسس گریه نمی کنه

A princess doesn’t cry
یه پرنسس گریه نمی کنه

Burning like a fire you feel it all inside
حس میکنی که انگاری تمام وجودت مثل آتیش داره می سوزه

But wipe your teary eyes
 ولی اشک چشای خیست رو پاک کن

Cause princesses don’t cry
چون پرنسس ها گریه نمیکنن

Don’t cry, don’t cry, oh
گریه نکن ، گریه نکن ، اوه

Don’t cry, don’t cry, oh
گریه نکن ، گریه نکن ، اوه

Cause princesses don’t cry
چون پرنسس ها گریه نمیکنن

Girls, so pretty and poised
دخترا خوشگل و گوش به زنگن

And soft to the touch
و لطیف و آسیب پذیرن

But God made me rough
ولی خدا منو سرسخت آفریده

Girls, so heavy the crown

دخترا تاج سنگین رو سرشون هست ( درسته دخترا تاج رو سرشونه ولی این تاج معایبی هم داره)
نکته : در توضیح این بیت میشه گفت هر که بامش بیش برفش بیشتر

They carry it tall
خیلی هم باهاش حال میکنن

But it’s weighing me down
 ولی این تاج و بار مسئولیت منو ناراحت میکنه

No, I’m fine
نه ، خوبم

I’m lying on the floor again
دوباره رو زمین دراز کشیدم

Cracked door
در رو باز گذاشتم

You’re only going to let them in once
یبار بیشتر به پسرا فرصت ندین

And you won’t come undone
و با این روش دیگه نقشه هاتون نقش بر آب نمیشه

Cause a princess doesn’t cry
چون یه پرنسس گریه نمی کنه

A princess doesn’t cry
یه پرنسس گریه نمی کنه

Over monsters in the night
بخاطر هیولاهایی که نصف شب میان سراغش

Don’t waste our precious time
وقت باارزش مون رو تلف نکنیم بخاطر

On boys with pretty eyes
 پسرای چشم قشنگ

A princess doesn’t cry
یه پرنسس گریه نمی کنه

A princess doesn’t cry
یه پرنسس گریه نمی کنه

Burning like a fire you feel it all inside
حس میکنی که انگاری تمام وجودت مثل آتیش داره می سوزه

But wipe your teary eyes
 ولی اشک چشای خیست رو پاک کن

Cause princesses don’t cry
چون پرنسس ها گریه نمیکنن

Don’t cry, don’t cry, oh
گریه نکن ، گریه نکن ، اوه

Don’t cry, don’t cry, oh
گریه نکن ، گریه نکن ، اوه

Cause princesses don’t cry
چون پرنسس ها گریه نمیکنن

I’m fine, I won’t waste my time
خوبم ، دیگه وقتم رو تلف نخواهم کرد

Keep it in a jar, gonna leave it for the next one
وقتم رو نگه میدارم برای نفر بعدی

I’m fine, I won’t waste my time
خوبم ، دیگه وقتم رو تلف نخواهم کرد

Keep it in a jar, gonna leave it for the next one
وقتم رو نگه میدارم برای نفر بعدی

Yeah, I’m fine
آره ، حالم خوبه

I’m lying on the floor again
 دوباره رو زمین دراز کشیدم

Cause a princess doesn’t cry
چون یه پرنسس گریه نمی کنه

A princess doesn’t cry
یه پرنسس گریه نمی کنه

Over monsters in the night
بخاطر هیولاهایی که نصف شب میان سراغش

Don’t waste our precious time
وقت باارزش مون رو تلف نکنیم بخاطر

On boys with pretty eyes
 پسرای چشم قشنگ

A princess doesn’t cry
یه پرنسس گریه نمی کنه

A princess doesn’t cry
یه پرنسس گریه نمی کنه

Burning like a fire you feel it all inside
حس میکنی که انگاری تمام وجودت مثل آتیش داره می سوزه

But wipe your teary eyes
 ولی اشک چشای خیست رو پاک کن

Cause princesses don’t cry
چون پرنسس ها گریه نمیکنن

Don’t cry, don’t cry, oh
گریه نکن ، گریه نکن ، اوه

Don’t cry, don’t cry, oh
گریه نکن ، گریه نکن ، اوه

Cause princesses don’t cry
چون پرنسس ها گریه نمیکنن  

از زبان مرینت


خوب الان آدرین میاد بذار ببینم همچی آماده است

آره آماده است

- مرینت داری چیکار میکنی

- هیچی فقط آدرین چون داره میاد اینجا دارم اتاقم را چک میکنم تیکی

- اوه باشه



- زینگ زینگ .... زینگ زینگ


وای خدای من خودشه حالا چی کار کنم

- فقط آرام باش و برو در را باز کن

- نه بهتره به مادر و پدرم بگم که در را باز کنند


- مامان

بابا


صدایی نیامد

فکر کنم هنوز بیرون هستن


- زینگ زینگ

در را باز کردم

- اوه سلام مرینت 

اون کت بود ؟؟ 

یک چیزی هم دستش بود و یک گل رز قرمز

- مرینت داشتم رد میشدم یکی گفت که این را بیاورم برای تو من هم هم جزوه ها را آوردم هم این گل را

البته گل را اون نداد خودم آوردم

- اوه باشه ممنون

جزوه ها را داد بهم دادهمینطور گل را  و سرش را برگرداند که برود

اما یکدفعه دوباره برگشت و گفت :

- راستی مرینت دیروز بین زمین و هوا چی کار میکردی ؟ 

نمیدانستم چی بگم فکر کنم اون اصلا من را ندیده بود

- اوه اممم ... هیچی فقط فقط

- مهم نیست به هر حال .... الان حالت خوب است ؟

- آره خوبم مرسی


- ترق

و یکدفعه گلدان از کنار اتاق افتاد و کشست

- اون چی بود ؟

- هیچی هیچی فقط گلدان افتاد

- مرینت ؟

- بله ؟

- مادر و پدرت خانه هستند ؟؟

- اوه اممم .... نه نیستند

- مگه کجا رفتن ؟

- هیچ جا فقط رفته اند بیرون

- اون باشه

دوید که برود اما یکدفعه پرت شد عقب

تعجب کردم گفتم کت حالت خوبه ؟

یک موجود عجیب آمد جلو

ترسیدم

در را بستم

فقط تبدیل شدم            

- تیکی حال ها روشن

تبدیل شده بودم از پنجره پریدم بیرون

پریدم روی اون موجود عجیب آکوماشو گرفتم

اما کت هنوز حالش بد بود ؟

پا شد و رفت

منم رفتم اما یکدفعه دیدم مردم دور یک چیزی جمع شده اند

رفتم جلو

- کت ؟؟؟ 

- بانوی من !!!!!!!!

زخمی شده بود

بلندش کردم و به بیمارستان بردمش

برای پرستار ها افتخار بزرگی بود که  یک ابر قهرمان را درمان کنند

منتظر بودم که کت بیاد

اما نیومد؟

استرس داشتم

پاهایم را مدام روی زمین میکوبیدم

دیگه خسته شدم

بلند شدم و رفتم بیرون بیمارستان

گوشواره هایم مدام چشمک میزد

برام مهم نبود

فقط رفتم

یویوام را هر جایی که میخواست پرتاب میکردم و با او کشیده میشدم

تا به خودم آمدم دیدم که خانه ام

هنوز مادر و پردم نبودند

گل کت را دیدم دستم گرفتم

بغض کرده بودم

گلش را برداشتم و توی دستم گرفتم

میدانستم همش تقصیر منه


سریع دویدم و بع اتاقم رفتم روی تحتم نشستم و این ور و آن ور را نگاه کردم

عروسک دست ساز خودم را دیدم

عروسک کت بود

دیگه واقعا گریه ام گرفته بود


 

نظرات 1 + ارسال نظر
... سه‌شنبه 31 فروردین 1400 ساعت 18:14

سلام چند تا سوال
چرا من پارت دو رو پیدا نمیکنم
رمان کلا چند پارته و چند پارت تایپ شده
چرا تو تل فعالیت نمیکنی

هنوز دارم مینویسم فعلا 7 تا پارت بود فکر کنم

اینم پارت 2 :


https://ladybug-catnoir.blogsky.com/1399/07/30/post-249/%d8%ae%d8%a8%d8%b1-%d9%85%d9%87%d9%85-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%85





فعالیت بخاطر مدرسه ها است کاربر عزیز من این همه تمام 500 پستی که طی امسال گذاشم را پاک کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد