miraculous

miraculous

سلام دوستای گلم ، به دلیل مدارس نمی‌تونیم زیاد فعالیت کنیم (:
miraculous

miraculous

سلام دوستای گلم ، به دلیل مدارس نمی‌تونیم زیاد فعالیت کنیم (:

اسم قسمت های مشخص شده

سلامی گرم به میراکولرا 


سلامی گرم به کسایی که تازه امتحاناشون را تمام کردن 


سلامی گرم دیگر به میراکور های داخل قرنطینه 


شماهم همین الان یک سلام گرم و پر انرژی برای من داخل بخش نظرات بنویسید تا منم انرژی بگیرم 


زود باشید تنبلی را کنار بذارید  همین الان بنویسید  {{ میراکولر تا ابد  }}


میراکور بودن برای ما افتخاره 


خب خب خب حالا میرویم سراغ بحث اصلی 


یکروز که امتحانام تمام شد خیلی خوشحال و خندان آمدم وب دیدم  هیچ نظری یا پیامی دریافت نکردم 

کل انرژی های منفی بهم جذب شد  وی خب من گفتم برای اینکه حواستان از از استرس های مدرسه کم کنم و فعالیت وب را دوباره شروع کنم ... باید یک پست بذارم که توجه جلب کنه  اینم از این پست امید وارم استرس های امتحان و کل انرژی های منفی ازتون دور شه 


بریم سراغ اسم قسمت ها 







قسمت 1 فصل 4  : حقیقت 


قسمت 2 فصل 4  : دروغ 


قسمت 3 فصل 4  : باند اسرار 


قسمت 4 فصل 4  : مستر پیگون 72  ( آقای کبوتر ) 


قسمت 5 فصل 4  : مشخص نشده 


قسمت 6 فصل 4  : فوی عصبانی 


قسمت 7 فصل 4  : سولی کراشر ( سنگ شکن تنها ) 


قسمت 8 فصل 4    : کویین بنانا ( ملکه موز ) 


قسمت 9 فصل 4  : مشخص نشده 


قسمت 10 فصل 4  : مشخص نشده 


قسمت 11 فصل 4  : گناه کار 


قسمت 12 فصل 4  : مشخص نشده 


قسمت 13 فصل 4  : آپتیگامی 


از قسمت 14 تا 26 فصل 4  : مشخص نشده 





خب میراکورا این ها را از سایت معتبر پیدا کردم اگه چیزی جا انداختم بهم بگید 


خب حالا نوبت شماست  من از شما یک کمکی میخواهم  یادتانه گفته بودم که کاری میکنم که مث دانلود اسپید بتوانید قسمت ها را دانود کنید اونم با زیر نویس یا بدون زیر نویس  ؟ خب من برای بخش آخر نیاز دارم شما بگید که چه قسمت هایی از فصل 4 منتشر شده  که من به ترتیب بذارم  چون من پراکنده دیدم و همرو ندیدم و این یکم برای تعوری دادن و برای دانود کردن من و شما مشکل میشه 


کسانی که داوطلب هستند لطفا بهم کمک کنند 


نظر هم مثل همیشه فراموش نشههههه 


قراره تابستان بترکونیم 


فعلا میراکورا 

نظرات 6 + ارسال نظر
A.K.S جمعه 29 مرداد 1400 ساعت 12:18

من بهتون ایمیل زدم
دریافتش کردین؟
یه هفته ای میشه

یک دعوتنامه به ایمیل شما فرستادم

A.K.S شنبه 16 مرداد 1400 ساعت 19:59

اره اگه بشه مشارکت کننده بشم
فقط به من ایمیل بزنید و بگین چی کار کنم
یا اینکه ادرس ایمیلتون رو بدین

من به شما ایمیل میزنم

A.K.S سه‌شنبه 22 تیر 1400 ساعت 09:22

عامو اصلا پیام هایی که میفرسیم رو میبینی؟

سلام نظرات زیاد بود تازه کامنت شما را دیدم

A.K.S شنبه 5 تیر 1400 ساعت 18:29

اگر خواستید من میتونم تو جمع اوری اطلاعات کمکت کنم
منبع های زیادی دارم

یعنی میخواهید نویسنده شید ؟

A.K.S چهارشنبه 2 تیر 1400 ساعت 15:22

سلام و درود
اسم قسمت های 5و9و10و12و14و17 رو من میگم:
5-روانپزشک
9-گابریل آگراست
10-زالو بزرگ
12-کروکدیل(جگد استون آکومایی میشه)
14-سنتی حباب سار(یه سنتی مانستر)
17-راکت انداز
تاریخ اکران قسمت های 12 و 17 میشه 2 و 9 مرداد به زبان انگلیسی هست.
و اگر دلتون بخواد من میتونم تو پیدا کردن قسمت های فصل 4 یا اخبارشون کمکتون کنم
من رو میتونید مشارکت کننده ای یا چیزی بکنید؟

ممنونم
بله شما به من یک ایمیل بدهید که بهتون اطلاعاتی که لازم است ثبت کنید را بدهم

A.M شنبه 29 خرداد 1400 ساعت 10:27 http://ندارم

فقط همینایی که گفتی منتشر شدن بقیه هم فقط اسماشون مشخص شده ولی منتشر نشدن

مرسییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد