miraculous

miraculous

سلام دوستای گلم ، به دلیل مدارس نمی‌تونیم زیاد فعالیت کنیم (:
miraculous

miraculous

سلام دوستای گلم ، به دلیل مدارس نمی‌تونیم زیاد فعالیت کنیم (:

خبر مهم در مورد رمان هایم

سلام بر احالی میراکولران 

دوستان عزیز یک خبر خوب دارم 

البته شاید فقط برای من خوب باشه 

خب خبرم اینه که برای رمان عشق ممنوع به شخصیت نیازمندم 

حالا شخصیت یعنی چی ؟

خب شخصیت یک جورایی مثل اوسی شماست 

حالا اوسی یعنی چی ؟

یعنی اینکه شما دوست دارید چه شخصیتی باشید  دوست داشتید شما چه جور آدمی باشید ابرقهرمان باشید ؟ دوست شخصیت مورد علاقتون باشید ؟

خب الان وقتشه که نشانش بدهید 

یک مثال میزنم 



اسم : ماریان

فامیلی : گرینلایت

سن : 15

مدرسه : .....

قدرت : .....

شغل : ...

تحصیلات :....


عکس :

دختران انیمه برتر با موهای آبی. شخصیت های انیمه (دختران)




خب حالا شخصیت خیالی خودتان را به تصویر بکشید 

با مشخصات زیر الزامی و غیر الزامی هم داره 

الزامی = 

غیر الزامی = 

شرکت اجباری نیست ولی اگه دوست دارید توی رمان عشق ممنوع شخصیت خودتان را داشته باشید میتوانید شرکت کنید 



نام : 

نام خانوادگی : 

سن : 

رنگ مورد علاقه : 

غذای مورد علاقه : 

توصیف شخصیت : 

میخواهید ابر قهرمان باشید ؟ اگه آره با چه قدرتی : 

شخصیت مورد علاقتون : 

مدرسه : 

عکس : 


برای کشیدن شخصیت خودتان روی عکس میتوانید از بیس های زیر استفاده کنید 

دخترانه :


بیس های انیمه ای


مـــایــ انیمهــ ورلــد - بیس برای شما



دنیای پونی و تیتان ها


بیس انیمه ای


اکیپ ادیتورا - مطالب ابر بیس



پسرانه :


Boy Base 1 by Mira-chii on DeviantArt


Guy with microphone - Anime Base - Аниме манекены


Anime Base - Аниме манекены - Page 31 of 63 - Your character is here!


Holds a leaf, a sign anime male, boy, guy base reference pose manga in 2020  | Art reference poses, Manga poses, Anime base


Парень и гитара Guy and guitar manga pose, male ych reference, мужская поза  in 2020 | Anime poses reference, Manga poses, Anime base



اگر این بیس ها مد نظرتان نبود با سرچ کردن بیس دخترانه /پسرانه میتوانید گزینه مورد نظر خود را پیدا کنید 

توجه نکات غیر ادبی ممنوعههههههههه 




توجه مهلت اتمام و نوشتن رمان : 10 آذر

لفا سریعا بشتابید تا وقت تمام نشده ها !!!!!

الان حدودا به 6 نفر دیگه نیازمندم



لیست کسانی که شرکت کرده اند 


رزا 


نظرات 45 + ارسال نظر
الماس چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت 01:46 http://ashxg

اسم :الی
فامیل :کریستالی
ابر قدرت:دختر الماس (الماس می سازه
کوامی: امسی
رنگ چشم و مو:چشم سفید بهشتی مو بنفش اکلیلی
یک تیشرت تابستونه با شلوارک سفید
داستان:
خانواده آدرین بعد دوماه که مادرش میمیره میفهمن که امیلی (مادر آدرین ) شوهر دیگه ای هم داشته و از اون شوهر (شوهر دوم امیلی) یک دختر به نام ادرینت(به لقب الی ) که خانواده دوپن چنگ به فرزندی قبولش کردن خواهر ناتنی مرینت و آدرین هست

واژ خیلیییییییییییییییی جالب بود اصلا به فکر. خودم نمی‌رسید همچنین چیزی ممنون

اینده گربه سیاه پنج‌شنبه 6 خرداد 1400 ساعت 18:38

من از اینده گربه سیاه میام که دنیا بخواطر ۵جهبه معجزه گرهای جدید نابود میشه اگه این معجزه گر ها از دست ارباب شرارت بیان بیرون دنیا نجات پیدا میکنه من اول با کمک بانیکس به نگهبان معجزه گرها یعنی دختر کفشدوزکی خبر میدم و با هم پیش گذشتم میرم با باید به همه معجزه گر بدیم و بریم به اینده چون دختر کفشدوزکی ایند با یکی از معجزه گر های ۵ جعبه کشته میشه:
گربه سیاه در اینده
شجاع جدی فدا کار و زمانی که به اینده میرن با پنجه برندش خدش رو فدای لیدی باگ گذشته میکنه

ممنونم

عسل شنبه 1 خرداد 1400 ساعت 16:27

نام : آملیا

نام خانوادگی : جیمز

سن : ۱۶

رنگ مورد علاقه : قرمز و سیاه

غذای مورد علاقه : پیتزا و سوشی

توصیف شخصیت : شخصیتی بد اخلاق و مغرور،اما با قلب پاک که باعث میشه تبدیل به یه ابر قهرمان عالی بشه

میخواهید ابر قهرمان باشید ؟ اگه آره با چه قدرتی :بله، نیرویی درون خوده آملیا
وجود داره که ازش بی خبره تا اینکه یه نگهبان معجزه گر وقتی اونو میبینه و کمی روش تخقیق میکمه متوجه میشه که از نوادگان یکی از ابر قدرت های قرن ها پیشه
قدرت اجداد اون زنده کردن مرده هاست البته با نیت پاک و قلبی به دور از کینه و انتقام و غرور که آملیا این شرایطو نداره و باید سعی کنه تا به دستشون بیاره
شخصیت مورد علاقتون : کت نوار
شغل:دانش اموز

مدرسه : مدرسه مرینت

ظاهر: چشم هایی عجیب که به جدش همون ابر قدرته بزرگ رفته یعنی رنگ مشکی که وقتی نور بهش میخوره سبز میشه،موهای بلند قهوه ای و لخت که اکثر اوقات بازه
لباساش هم به دلیل اینکه جزو اشراف زادگان کشور فرانسه به حساب میاد همیشه تغییر میکنه

داستان زندگی:دختری که همیشه سعی در پنهان کردن هویت خودش و خانوادش داره،میترسه که بقیه به خاطر ثروت و زیبایی باهاش دوست بشن و اگه یکی از این دو رو از دست بده ولش کنن به همین خاطر همیشه بد اخلاقه و همه فکر میکنن مثل کلوییه اکا اینطور نیست
پدرش با ادرین دوستای صمیمی هستن و اون با خانواده اگرست ارتباط داره،مادر املیا وقتی بچه بوده از پدرش جدا میشه و به ونیز میره تا به آرزوهاش برسه و دخترشو ول میکنه،ادرین سعی میکنه تا با آملیا دوست بشه اما هر بار به در بسته میخوره پس به کت نوار تبدیل میشه و تصمیم میگیره از لیدی باگ کمک بخواد تا این دختر پر از کینه رو رام کنن

مرسی

محیا میراکلس جمعه 3 اردیبهشت 1400 ساعت 14:33

سلام اسم اصلیم محیاس ولی دوست دارم تو شخصیت کارتونی اسمم اِدرینا باشه .
۱۵ سالمه
رنگ مورد علاقه همه رنگ های شاد
دوست دارم تو رمان میراکلس خواهر ادرین و دوست مرینت باشم
معجزه گر مورد علاقه ام معجزه گر لیدی باگ و موش
یه شخصیت مهربون
شغلم ویالون با ادرین که ارگ هست
فقط میشه بگی اون عکس و چطوری بسازم؟؟؟

مرسی ادرینا محیا منظورمه
عکس زیاد مهم نیست ولی میتونی بگی مثلا چشم هاش چه رنگی موهاش ...
میتونی خواهر آدرین نباشی مثلا دختر خالش این طوری نقشت توی رمان قشنگ تر میشه

ریحانه جمعه 3 اردیبهشت 1400 ساعت 04:19

عزیزم کاراکترم دختره رنگ چشم ابی من هم با این که 10 سالمه اما میخوام در تعطیلات تابستان 2 یا 1 فصل داستان مینویسم باپیام توضیح داستان میتونی ازم کمک بخاهی در قدمت هستم و ایا من ثبت نام شدم

اوکی

ریحانه جمعه 3 اردیبهشت 1400 ساعت 04:12

کلارا کاملا فکر میکنه که نیتن برادر و هلن مادر
واقعیشه در واقعه داخل نیویورک پدرش بهش میگه وقتی 4 سالش بوده از مادرش
یعنی ادری دوین مادر کلویی جداشده اون موقع
کلویی هنوز به دنیا نیامده بوده یعنی 5 سال قبل از کلویی کلارا 4 سالش بوده پس چرا ادری از ماریوس جدا شده چون فقط فقط بخاطر مقام از هم جدا شدن اما ته قلبشون همو دوست داشتن در طی 3 سال اخیر ادری با شهردار پاریس اقای بورزوا ازدواج کرد اما بورزوا از اون خاستگاری کرد و اما ادری اصلا از خوشش نمی امد اما بخاطر مقام با اون از دواج کرد و 2 سال بعد کلویی به دنیا امد وقتی به پاریس رفتند داخل بهترین دانشگاه ثبت نام کرد یعنی دانشگاه دوپان اقای دام اکلیس و معلم ها ارتقا پیدا کردند به استاد و دبیرستان را به دانشگاه تبدیل کردند بهد داخل اولین جلسه دانشگاه کلویی را شناخت و از او خیلی سوالات پرسید و بعد ادری به ماریوس گفت ازدواج خودمون را قبول دارم اما وقتی که شهردار شدی باهم ازدواج میکنیم وبعد ادری کلویی را متقاعد کرد که برزوا پدر و فامیلی اون نیست و اون رو به کلارا نشان داد اون ها کاملا شبیه به هم بودند و بعد داستان شرور جدید فیورا اون مرینته برای نجات همسرش ادرین داخل همون خانه و همون شیشه ی امیلی وقتی زنده شد اون با اب و اتش باد و یخ و کارای رسمی شمشیر تیر اندازی و غیره ودومین ابر قهرمان دوست یخ شکن نیتن بعد از نقاشی به شمشیر و تیر و کمان علاقه پیدا کرد اسم اون به ابر قهرمانی زوزو است سومی ابر قهرمان اسم اون لوکا است اسم به ابر قهرمانی شعله ی مقتدم است و اولین شرور با قدرت شمشیر و تیر کمان بقیش با خودته

ممنونم ... این برای کاراکتر شما است ؟

ariel جمعه 3 اردیبهشت 1400 ساعت 00:21

رمان قشنگه دوسش دارم
فقط چند تا سوال :
چرا تو تلگرام فعالیت نمیکنی ؟
کی شخصیت هارو وارد رمان می‌کنی من خیلی شوق دارم
و اینکه چرا پارتای بیشتری تایپ نمیکنی
فک کنم تو تلگرام بهتر و بیشتر بتونی پارت بزاری

ممنونم نظر لطفت است
ام.. من به تلگرام و واتس آپ دسترسی ندارم

adry جمعه 3 اردیبهشت 1400 ساعت 00:16

بله شخصیت من دختر هستش
و عکسی هم براش ندارم از ذهن خودم گفتم

مرسی

... جمعه 3 اردیبهشت 1400 ساعت 00:09

بله همون‌طور که گفتم گوئن اسم دختره
و عکس خاصی در نظر ندارم متاسفانه تو ذهنم چهره سازی کردم
چشمایی با زنگ تناژ سبز تیره و سورمه ای و پوست روشن موهای بلند که بالا بسته و رنگ مشکی عه
با جلیقه نیم تنه چرم مشکی و ساپورت مشکی و زیر جلیقه تیشرت صورتی روشن با طرح جگد استون ( همون طرحی که روی تیشرت لوکا هست و همون‌طور که گفتم غذای مورد علاقش چیزبرگر و قارچ سوخاری
فک کنم دیگه کامل گفتم ؟

ممنون همین هم خوب بود

... چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 ساعت 16:48

سلام طراح شخصیت گوئن براین هستم
اگر میشه غذای مورد علاقه اونو به چیزبرگر و قارچ سوخاری تغییر بدید

باشه حتما فقط لطفا جنسیت کاراکتر هم بگید ⁦^_^⁩

adry چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 ساعت 02:16

اسم =جسیکا
فامیل =نورمن
سن =هم سن جولیکا
مدرسه =مدرسه جولیکا
شغل =محصل
رنگ مورد علاقه =اسمونی
غذای مورد علاقه =پیتزا
شخصیت =صبور و ارام،مهربان و با نشاط،لطیف و شکننده
ابر قهرمان =خرس قطبی ( تشکیل یخ )
اسم کوامی =اِیس(هم قافیه آیس=یخ)
شخصیت مورد علاقه =نیتن
داستان زندگی = یه زوج که باردار نمیشن جسیکا رو به فرزند خواندگی میگیرن اسمش هم از قبل مشخص بوده وقتی پیدا شده
حالا چجوری سر از پرورشگاه درآورده ؟
وقتی بچه بودن جسیکا و جولیکا قل بودن که دزد میاد خونشون و چند تا خرت و پرت و جسیکا رو می‌بره
ولی برادر دزده دلش به رحم میاد و بچه رو می‌بره پرورشگاه
بعد ی زوج که بچه دار نمیشن جسیکا رو به فرزندی میگیرن
وقتی همسن جولیکا میشه خانواده قلابیش تو تصادف که بخاطر ی شرور بوده کشته میشن و جسیکا پیش خاله ناتنیش میمونه
بعدش به مدرسه می‌ره و با بچه ها دوست میشه
بعد یه مدت با نِیتِن وارد رابطه عاشقانه دو طرفه میشن
یه روز همراه دوستاش به کنسرت لوکا میرن و مامانش اونو میبینه و میگه دختر منی
با آزمایش و اینا معلوم میشه قل جولیکاس و ب خاله ناتنیش میگه خانوادمو پیدا کردم
و بخاطر کشته شدن خانواده ناتنیش هم میخواد جلو ارباب شرارت وایسه

چهره ظاهری = چشم ابرو مشکی ،مو پایین بافته،تیشرت زرد با گل رز آبی،شلوار لی جذب

معجزه گر = ی تل که نگین های رنگی داره و نگین سفید وسطش داره که موقع تبدیل تاج میشه

مرسییییی خیلی کامل بود
پس جنسیت کاراکتر شما دختر است

ریحانه چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 ساعت 01:11

دختره دوست داره لباس های رنگ روشن بپوشه

مرسییییی
لطفا اطلاعات بیشتری هم بدهید

... سه‌شنبه 31 فروردین 1400 ساعت 23:02

بله شخصیت گوئن براین دختر هستش
با لوکا وارد رابطه میشه دیگه
معجزه گرش هم یه چوکر با نگین اشک مثل الماس زرشکی داره که وقتی تبدیل میشه نگین سفید میشه
موفق باشی

ممنونم ا نظرم خیلی هم به لوکا میاید
فقط ببخشید من فراموش کردم بگم اگه خودتان عکس خواصی مد نظرتان است میتوانید ینک اون عکس را برام بفرستید
یا اگه نمیتوناید بگید مثلا موهاش بلند است چشماش ....

adry سه‌شنبه 31 فروردین 1400 ساعت 18:51

هنوز وقت برای شرکت هست ؟

بله

... سه‌شنبه 31 فروردین 1400 ساعت 17:40

اسم = گوئِن
فامیل = براین
سن = هم سن مرینت
مدرسه = همکلاسی مرینت ( دانش آموز جدید )
شغل = محصل
رنگ مورد علاقه = تناژ خنک و تیره
غذای مورد علاقه = فست فود
شخصیت = به وقتش قابل اعتماد و درست کار موقع ماموریت باهوش و محافظ کار در حالت عادی مهربون و بانمک
ابر قهرمان = قو ( قدرت طراحی و واقعی کردنش )
اسم کوامی = جِیس
شخصیت مورد علاقه = لیدی باگ ب دلیل باهوش بودن و منطقی بودن
داستان زندگی = ی دختر تازه وارد که از نیویورک به پاریس به صورت دائمی مهاجرت کردن یه برادر کوچک تر از خود داره به اسم جیکوب اسم مادرش ماریان و پدرش دنیل . روز اول وارد مدرسه توسط کلویی مسخره میشه و بعد یه مدت مثل آلیا دوست قابل اعتماد مرینت میشه و مثل مرینت عاشق طراحی و کارای دستی عه . به فیلمای اکشن و ماجراجویی علاقه خاصی داره و همیشه با مرینت و الیا میگرده و بعد یه مدت با لوکا وارد رابطه با حس دو طرفه میشه
چهره ظاهری = تقریبا هم هیکل مرینت چشمای متوسط و گیرا رنگ سبز تیره و سورمه ای موهای بلند اندازه جولیکا که همیشه دنب اسبی بسته
جلیقه چرم و تیشرت صورتی پاستیلی با طرح جگد استون زیرش با شلوار جذب مشکی

ممنونم
جنسیت کاراکتر شما دختر است دیگه ؟

ریحانه سه‌شنبه 31 فروردین 1400 ساعت 02:21

شماره دخترانه5 رنگ مو زرد طلایی

مرسی
فقط لطفا مشخصات بیشتری هم از کاراکترت بده

ریحانه سه‌شنبه 31 فروردین 1400 ساعت 02:18

جنسیت کاراکتر دختر

ریحانه پنج‌شنبه 26 فروردین 1400 ساعت 17:11

اسم کلارا فامیل کایتینگل شخصیت بیروح اما درون مهربان مدرسه دوپان رنگ مورد علاقه یاسی غذای مورد علاقه ذرت میکزیکی تحصیلات شیمی ابر قهرمان یخ شکن قدرت تاج الماس هم یخ میشکنه وهم یخ میسازه شخصیت مورد علاقه سوپرگرل

ممنونم فقط لطفا جنسیت کاراکتر هم بگید

ناشناس کلاهدار یکشنبه 15 فروردین 1400 ساعت 00:30

نام کیدا
فامیل آگوست
سن 18
مدرسه دوپان
شغل. دانشجو
تحصیلات. شدیدا طراحی چهره و مد
شخصیت. تنها مرموز البته اولشه چون تازه وارد مدرسه شدم ولی اگه توی داستانت مرینت رو هم داری میتونم بگم اون از تنهایی بیرون میارتم.
رنگ مورد علاقه. سیاه
غذای مورد علاقه. نودل
ابر قهرمان. ناشناس کلاهدار هستم. سیاهی رو دوست دارم موجزه گر هم ندارم چون نیرو ها توی بدنمه و با اهنگ خوندن فعال میشه اونم اهنگ خارجی
شخصیت مورد علاقه. لوکا


راستی من سه تا داستان ترسناک می نویسم البته همه مدله می نویسم ولی بیشتر ترسناک مینویسم ، اگه تو داستان کمک خواستی در خدمتم

خیلی ممنونم شما ثبت نام شدید فقط جنسیت کاراکترتان چیه ؟

ایسا پنج‌شنبه 12 فروردین 1400 ساعت 22:28 http://mehsa@#

اسم الایدا
نام خانوادگی هیندرا
مدرسه نداره
سن ۱۹
قدرت تاجه که قدرتش باید یه چیزی رو داخلشکنی تا از اون استفاده کنه
شغل پلیس
تحصیلات تجربی
رنگ سیاه و قرمز
اهنگ مورد علاقه Areş Fet Helenaارش فت هلنا
توصیف شخصیت :
باهوش دلیر شجاع به دنبال عدالت مو سیاه چشم سیاه
مرسی

ممنونم ثبت نام شدید

ADRIEN یکشنبه 8 فروردین 1400 ساعت 17:53

اسم: اترو
فامیل: آکایا
سن: 18
مدرسه: کاترپیلار
شغل: دانشجو
تحصیلات:ریاضی
رنگ موردعلاقه: سفید
شخصیت: خجالتی ومهربان
ابرقهرمان: گرنبند به شکل پر نیرو پرواز
شخصیت مورد علاقه: آدرین
منم مثل بچه ها عکسو نمیدونم باید چیکار کنی

خب مشخصات بدهید تا من یک عکس از اوسی که میخواهید بهتان بدهم تا ببینید همین خوب است یا نه
یا از طریق پیکو فایل عکس خودتان را آپود کنید و لینکشو برای من بفرستید

لیانا یکشنبه 8 فروردین 1400 ساعت 12:27

نام : لیانا

نام خانوادگی : محروقی

سن : ۱۱

رنگ مورد علاقه : صورتی

غذای مورد علاقه : ماکارون

توصیف شخصیت : مهربون و شاد

میخواهید ابر قهرمان باشید ؟ اگه آره با چه قدرتی : اره با قدرت محبت

شخصیت مورد علاقتون : اگه از نظر میراکلس هست مرینت و ادرین

مدرسه : همونی ک مرینت میره

عکس : https://uupload.ir/files/iqke_860a5196-29a2-4b9a-b35e-f7be8baa98c2.png

این لینک عکس

خیلی ممنونم شما ثبت نام شده اید
بازم ممنون بابت عکس

MOHAMAD ALI شنبه 7 فروردین 1400 ساعت 20:22

اسم:ماریک
فامیل:ویورال
سن: 18
شغل:دانشجو
تحصیلات:پزشکی
رنگ مورد علاقه: آبی
غذای مورد علاقه: نودل
شخصیت:باهوش مهربان یکم زود رنج مسئولیت پذیر
ابرقهرمان:معجزه گر پاندا شکل دستکش قدرت نیروی تغییر جنس مثلا می تونه وسیله جامد تبدیل کنه به مایه
شخصیت مورد علاقه: آدرین

اگه هنوز هست البته و یک دفعه دیگه میگید چجوری عکس ارسال کنم

بله شما ثبت نام شدید ممنون بابت همکاری

خب شما میتوانید از طریق پیکو فایل در گوگل یا کرام عکس مورد نظر خودتان را آپلود کنید و لینکش را برای من بفرستید
اگه مشکلی داشتید میتوانم از طریق ایمیل به شما کمک کنم

ADRIEN شنبه 7 فروردین 1400 ساعت 15:24

مشخصات من براتون اومد

بله آمده شما میتوانید از طریق پیکو فایل درجست و جو در کرام یا گوگل عکس مورد نظر خود را آپلود کنید و لینکشو برای من بفرستید

ADRIEN شنبه 7 فروردین 1400 ساعت 15:08

اسم: آترو
فامیل: آکایا
سن:18
مدرسه:کاترپیلار
شغل:دانشجو
تحصیلات:ریاضی
رنگ مورد علاقه:سفید
غذای مورد علاقه:پیتزا
شخصیت:خجالتی ومهربان
ابر قهرمان:معجزه گر گردنبند به شکل پر قدرت پرواز
شخصیت مورد علاقه:آدرین
منم مثل بچه ها عکسو نمیدونم باید چیکار کنی لطفا راهنمایی کنید

ممنون عکس را الان براتون توضیح میدهم

شما میتوانید از طریق پیکو فایل درجست و جو در کرام یا گوگل عکس مورد نظر خود را آپلود کنید و لینکشو برای من بفرستید

اگه باز مشکل داشتید میتوانم از طریق ایمیل بهتان کمک کنم

لیدی بلانس جمعه 6 فروردین 1400 ساعت 13:49

هنوز وقت هست که منم شرکت کنم؟

بله میتوانید

محمد سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 14:25

اسم ارسین
فامیلی مهروند
سن 19
مدرسه کاتر پیلار
شغل دانشجو
تحصیلات طراح مد
رنگ مورد علاقه قرمز
غذای مورد علاقه پاستا
شخصیت مهربان و با ادب و یکمی خجالتی
ابر قهرمان معجزه گر عنکبوت قدرت شفا دهنده یعنی میتونم بقیه رو خوب کنم
اسم کوامیم ترنتلا یعنی رتیل
شخصیت مورد علاقه کت نوار و جولیکا
شمارتو بده تو واتساپ عکس رو میفرستم

مرسی ثبت نام شدید ⁦^_^⁩
ببخشید من شماره به کسی میدهم میتوانید همان طور که گفتم بفرستید ⁦^_^⁩

ثمین سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 01:04

نام دایانا
فامیل یاران
سن ۱۵
شغل دانش آموز
رنگ مورد علاقه آبی
غذای مورد علاقه پیتزا
شخصیت مهربان و خجالتی
شخصیت مورد علاقه فقط مرینت و لیدی باگ
ابر قهرمان مادر طبیعت

ممنون ثبت نام شدید ⁦^_^⁩

آرمیتا شنبه 16 اسفند 1399 ساعت 12:18

اسم : مارگاریتا
شغل : دانشجو
رنگ مورد علاقه :صورتی
غذای مورد علاقه : پاستا
شخصیت : مهربان و کمی دست و پاچلفتی و خجالتی
ابر قهرمان : معجزه گر حلقه با قدرت ذهن خوانی
شخصیت مورد علاقه : آدرین / کت نوار
منم میشه یکی از شخصیت های داستانت بشم ؟

بلههههههههههههههههههه خب ثبت نام شدی دختر فقط یک عکس هم بده یا مشخصات اوسی خودت را بگو من خودم برایش عکس پیدا کنم

مانی پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 23:41

سلام فردا صبح اول وقت مشخصات ابر قهرمان رمان عشق ممنوع رو ارسال میکنم
زمان ارسال 99/9/17 جمعه

ممنونم

مانی پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 23:35

سلام جوابتون رو تقریبا دادام
مثل اینکه تنها راه ارطباطی ما در وبلاگ بنده است
الان برای نویسندگی در وبلاگ در وبلاگ بنده نظرات و طرح های خودم رو ارسال کنم

ممنونم پاسخگو هستم

مانی چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت 19:25

سلام من مانی هستم نویسنده و طراح هستم اومدم تا پیشنهاد همکاری بدم تا وبلاگتون بهتر بشه اگه درخاستم رو قبول کردید این ایمیل بنده هستش manighahremani609711@gmail.com

ام... ممنونم فکر میکنم ... ولی فکر نکنم بتونم ایمیل بزنم اگه درخواست خاصی دارید میتوانید همین جا مطرح کنید من پاسخ گوی شما هستم
من توی اون وبلاگی که طراحی کردید نظر دادم و منتظر پاسخ شما هستم

مانی چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت 16:41

زمان رمان رو تمدید میکنین
بنده میتونم شخصیت به غیر از شخصیتی که خودم انتخاب میکنم براتون بسازم

بله بفرمایید من منتظر شما هم هستم

مانی چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت 14:24

شخصیت به غیر از داشتن معجزه اسا میشه

بله میتوانید
ولی شخصیتی که میدهید روی رمان میآید

روبینا شنبه 1 آذر 1399 ساعت 00:29

سلام میشه منم شخصیت بسازم ؟

البته

رزا چهارشنبه 28 آبان 1399 ساعت 13:59

میگم عزیزم خودت مخصوصا شخصیتش و از این جور چیز ها که برات فرستاده بودم رو نذاشتی که داستانت معلوم نشه ؟
و اینکه عکس برات آورد ؟

ام....بله عکس آمد

رزا چهارشنبه 28 آبان 1399 ساعت 13:58

دختری ١٩ ساله است و اسمش هلن رایدره مهربونه ولی کمی خجالتی عاشق لیدی باگه و همیشه وبلاگ ها و اخبار مربوط به اون و دنبال می کنه معجزه گری داره که قدرتش خواندن ذهن و فهمیدن افکار آنهاست معجزه گرش یک دستبند به شکل خورشیده که همشه در دست چپش عه اون معجزه گر از اجدادش به او رسیده که یعنی آخرین بار مادرش قبل از مرگش اون و بهش داده اون هیچ وقت از قدرتش سو استفاده نمی کنه اون با پدرش و برادر کوچیکش که ٧ سال داره و همچنین پرستاره بد اخلاقش تنها زندگی می کنه اون مادرش و ٦ سال پیش از دست داده اون عجوبه ریاضیه و سخت ترین مسائل رو هم می تونه حل کنه آنها یک خانواده نسبتا پولدار هستن اون پدرش و خیلی کم میبینه چون پدرش تاجره اون هیچ دوستی نداره و خیلی وقت ها احساس تنهایی می کنه اما سعی می کنه فراموش کنه و سره خودش و با مسئله ریاضی و یا برادرش سر گرم کنه
اون خیلی دوست داره به لیدی باگ بگه که اون هم یک معجزه گر داره ولی خب خجالت میکشه اون عاشق رنگ آبیه بخاطر همین زمانی که پدرش از سفر بر میگرده برای اون لباس های زیبای آبی رنگ میاره اون تنها غذایی که بلده بپزه پاستاس اونم بخاطر اینه که اون غذا رو خیلی دوست داره اون دانشجوی مدرسه کاتر پیلار عه که کم پیش میاد کسی بتونه اونجا قبول شه .

مرسییییییییییییی

رزا سه‌شنبه 27 آبان 1399 ساعت 15:20

اگه بخوای می تونم در مورد اون شخصیت بیشتر توضیح بدم ؟

خیلی ممنون میشم

رزا سه‌شنبه 27 آبان 1399 ساعت 15:13

امید وارم خوشت اومده باشه

خوشم آمده

اسم = هلن
فامیل = رایدر
سن = ١٩
مدرسه =کاتر پیلار
شغل =دانشجو 
تحصیلات = ریاضی
رنگ مورد علاقه = آبی 
غذای مورد علاقه = پاستا 
شخصیت = مهربان و کمی خجالتی 
ابر قهرمان = معجزه گر دستبند با قدرت خواندن ذهن و فهمیدن احساسات
شخصیت مورد علاقه = لیدی باگ
عکس = https://s16.picofile.com/file/8414315968/InShot_20201117_145420587.jpg
عزیزم من یکم مشخصات و تعقییر دادم و اینکه عکس و فرستادم لطفا شخصیت ساختگی من و با این مشخصات تو رمانت قرار بده ممنون ❤

ممنونم رزا ثبت نام شدی

رزا دوشنبه 26 آبان 1399 ساعت 19:06

سلام عکس و چجوری برات بفرستم ؟

سلام شما توی گوگل یا ... سرچ کنید پیکو فایل
بعد برسد داخلش اون یا کنارش یک بخشی داره به اسم انتخواب فایل که مثل دکمه هستش
میزنید روی اون که میروید توی گالریتون اون جا عکس مورد نظرتان را انتخواب میکنید و میزنید روش بعد هم پیکو فایل براتون آپلودش می‌کنه وقتی آپلود شد اون نوشته ای که آورد توی مادر را کپی کنید و اینجا جای گذاری یا پیست کنید و برای من بفرستید

آوا دوشنبه 26 آبان 1399 ساعت 16:07

سلام عکس و باید چیکار کرد ؟

روش میتوانید خودتان را بکشید حالا میتوانید با برنامه های paint هم دانلود کنید و کار کنید ☺️

رزا دوشنبه 26 آبان 1399 ساعت 16:05

سلام مبشه خیلی دقیق بگی باید عکس و چیکار کنم ممنون

روش میتوانید خودتان را بکشید حالا میتوانید با برنامه های paint هم دانلود کنید و کار کنید ☺️

رزا دوشنبه 26 آبان 1399 ساعت 15:56

اسم = هلن
فامیل = گرنجر
سن = ١٩
مدرسه =کاتر پیلار
شغل =دانشجو
تحصیلات = مدیریت
رنگ مورد علاقه = زرد
غذای مورد علاقه = پاستا
شخصیت = مهربان و کمی خجالتی
ابر قهرمان = معجزه گر دستبند با قدرت نفس کشیدن در اعماق آب
شخصیت مورد علاقه = لیدی باگ
فقط لطفا بگو عکس و باید چیکار کنم ممنون

ممنونم خیلی خیلی ممنونم

ماه بانو دوشنبه 26 آبان 1399 ساعت 15:43

سلام من زیاد از اینا سر در نیتوردم میشه بیشتر توضیح بدی و اینکه چرا عکس ها باز نمی شن ؟

یکسری یکم طول می‌کشه باز شده توضیح دادم میتوانید بخوانید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد